miercuri, 9 iunie 2010

17 ani...

Vreau sa ma intorc... Vreau inapoi... Da, stiu, vorbesc si io romana odata...

Imi este dor de vremurile bune de acum... Ceva timp... Nici nu imi amintesc cand o fost bine si cand o fost rau... Stiu doar ca vreau inapoi...
Vreau prieteni mei vechi inapoi... M-am saturat sa vad persoane venind si plecand...
Vreau nepasarea de atunci... Vreau sa fiu iarasi un pusti ignorant... Vreau iarasi sa fiu doar un copil cu gura mare si capul gol...

Oricat de frumos e azi parca ieri o fost mai fain... Urasc nostalgia asta imputita care nu te lasa...

De ceva timp nu am atlceva in cap decat nostalgie... Doar trecutul... Doar amintiri care sunt usor incetosate...



Stau si ascult melodia asta... Zac intins in pat cu un sfert de zambet pe chip parca spunandu-mi "Ce vremuri bune"... Incerc sa-mi amintesc ce frumos era... Ascult versurile... Un singur gand imi trece prin minte, "Asa trebuie sa-ti petreci cele mai bune momente din viata"... Dar numai atunci realizez ca eu defapt nu am trait cum incerc sa ma conving ca am facut...

Desi melodia nu formuleaza nici macar o propozitie, toate acele cuvinte spun multe... Spune povestea (mai mult sau mai putin) a tuturor adolescentilor de pretutindeni...

Toata melodia e formata numai din cuvinte cheie (principalul find tocmai 17 ani) si cred cu tarie ca toata lumea care asculta melodia se opreste la fiecare cuvant sa-si aminteasca o etapa din adolescenta (poate si post-adolescenta) sa... Adolescenta, cu binele si raul din ea, este o perioada nemaipomenit de frumoasa... Timiditate, inceput, buze, rasuflare, suferinţă, disperare, hohote de ras, poliţie, răsărit, prietenie, plajă, foc, dragoste, tinereţe, iubire, amintire, nepăsare, luptă, beţie, cântec, ignoranţă, libertate, scârbă, milă, laşitate, orgoliu, furie, nedreptate, mizerie, otravă, răutate, violenţă, sânge, etc.
Nu cred ca e nevoie sa le scriu pe toate... Google versuri :))

Ce mai pot spune... Doar un lucru... Tudor este un poet...

...

D.F.T.B.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu